Bra låtar på svenska på Grooveshark

Temat är bra låtar med svensk text.
Varsågoda - Bra låtar på svenska

Bland artisterna finnes Kent, Lars Winnerbäck, Familjen, Bob Hund, Jakob Hellman, Håkan Hellström, Eldkvarn och många fler.

Lyssna på låtarna i Grooveshark.

  • Aldrig Ensam Jonathan Johansson
  • Att Fånga En Fjäril Lars Winnerbäck
  • Av längtan till dig Åsa Jinder
  • Berg & dalvana Kent
  • Blinkar blå Adolphson & Falk
  • Brännö Serenad Håkan Hellström
  • Dansa på min grav Bo Kaspers Orkester
  • Det Snurrar I Min Skalle Familjen
  • Det överexponerade gömstället Bob Hund
  • Die Mauer Ebba Grön
  • Du är snart där Håkan Hellström
  • Ett Brev Timbuktu
  • Ett ögonblick i sänder Bo Kaspers orkester
  • Fanfanfan Thåström
  • Fisk I En Skål Stefan Sundström
  • Flicka med guld Thåström
  • Gårdakvarnar Och Skit Håkan Hellström
  • Jag Hatar Att Jag Älskar Dig Och Jag Älskar Dig Så Mycket Att Jag Hatar Mig Håkan Hellström
  • Innan allting tar slut Kent
  • Inte vackrast i världen eMiL Jensen
  • Jag Ska Fånga En ängel Ted Gärdestad
  • Jag Vet Inte Vem Jag Är Men jag Vet Att Jag Är Din Håkan Hellström
  • Jag vill gå hem med dig Lars Winnerbäck
  • Kärlekens Tunga (Live i Uppsala 1994) Eldkvarn
  • Någon Gång Måste Du Bli Själv Säkert!
  • Nåt För Dem Som Väntar Olle Ljungström
  • Nar Du Dor Säkert!
  • När ingen annan ser Kristian Anttila
  • Palace & Main Kent
  • Vänner Emellan Florence Valentin
  • Pollenchock & stjärnfall Lars Winnerbäck
  • Sommarkort Cornelis Vreeswijk
  • Stockholm Orup
  • Svenska Hjärtan Lasse Lindh
  • Sverige Kent
  • Tva lyckliga darar Lisa Ekdahl
  • Utan dina andetag Kent
  • Vackert Väder (1998 Digital Remaster) Jakob Hellman
  • Vinternoll2 Kent
  • Välgärningar & Illdåd Kent

Lyssna på låtarna i Grooveshark.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar